Sunday, October 2, 2016

Fx Mobile App Android

FLIR Tools Mobile App Die Free FLIR Wi-Fi App vir Apple, Android, en Kindle mobiele toestelle FLIR Tools Mobile kan jy live video van jou mobiele toestel stroom uit versoenbaar FLIR E-reeks en FLIR T-Series infrarooi kameras, sodat jy om te monitor op 'n afstand en show ander wat die kamera sien as dit gebeur. Inkorporeer beelde in professionele verslae met behulp van die app. stuur dit dan uit die veld per e-pos of tot die wolk aan kliënte en mede-werkers. FLIR E40, E50, en E60 infrarooi kameras FLIR Tools Mobile kan gebruikers: Invoer gestoor beelde draadloos Pas die temperatuur span en kontras vlakke verander kleur palet Voeg temperatuur meting gereedskap terug te speel stem kommentaar Auto en handleiding fokus Eers prentjie-in-beeld, termiese samesmelting, en IR en beeld sigbare lig vermenging Remote control jou FLIR infrarooi kamera ondersteuning vir MSX (Multi-Spectral Dynamic Imaging) beelde Ondersteuning vir skets beelde aan beide IR en visuele met Reguliere ON / oFF funksie Ondersteuning vir dieselfde FOV (gebied van die oog wedstryd ) Redigeerbare teks kommentaar Laai die Apple selfoon weergawe Laai die Android mobiele toestel weergawe Viper4Android App vir gewortel Android Beste Audio App Hierdie video is aan u gebring deur AndroidRoot. Klik hier om te sien by AndroidRoot Vir dié van julle met 'n gewortel Android smartphone of tablet, jy waarskynlik wil hê om te weet dat daar is gratis. As jy gedink het wortels 'n Android-toestel was onnodig, Viper4Android is een app wat aangaan maak wat jy wil om jou Android-toestel te roei. Baie persoonlike ROMs nie kom met Viper4Aandroid MOD maar as dit nie gebeur nie, of jy is op voorraad ROM, kan jy Viper4Android handmatig te installeer en dit is baie maklik. Viper4Android FX is soos die weergawe van DSP Bestuurder / Beats Audio deur jou te voorsien met 'n meer gevorderde Surround / Bass / Duidelikheid / Wins hupstoot kontrole bo en behalwe 'n gelykmaker wat jy kan gebruik vir jou oorfone, sprekers, Bluetooth-toestelle, en nog baie meer. Dus, as jy Don se hoe om dit te installeer. Stap 1. Gaan na die Viper4Android XDA draad hier en laai die nuutste weergawe van Viper4Android FX. Ek beveel die FX weergawe, want dit het meer funksies. Stap 2. Volgende aflaai ES File Explorer app wat jou sal toelaat om die lêer unzip. Stap 3. Gebruik ES File Explorer om die Viper4Android zip lêer wat jy afgelaai Pak. Stap 4. Sodra oopgemaak, sal jy twee verskillende APK lêers te vind. As jy met behulp van Android 2.3.X peperkoek, gebruik die APK lêer met daarin. Kies die APK lêer en installeer. Jy kan hê om te kyk na. Stap 5. Begin die Viper4Android app en moet jy 'n supergebruiker versoek venster te kry. Stap 6. Viper4Android app sal jou vra om V4A bestuurder te installeer, kies om te installeer. Goeie werk met jou video's en webwerf. geniet dit. (J) thumbs up man ek kyk na die video hierbo, na vipersaudio / demo en vore paar demos. nou wil ek dit so erg in my Galaxy S2 (i9100). Ek geïnstalleer en die US-toegang (na aanleiding van jou vids, natuurlik) verleen aan viper4android. Maar, toe ek bereik STAP 7 waar dit my vra vir my klank kwaliteit, dit breek met die fout boodskap. Alhoewel ek die inligting kan gebruik, kry geen klank bestuurder geïnstalleer. vandaar tevergeefs. My selfoon is reeds gewortel met toegang Super User verleen aan beide programme en ADB. Ek het selfs geïnstalleer ander Super User app om te sien of as was een of ander manier die verstek Su-programme skuld. Maar geen geluk. Geskiedenis van my toestel: My i9100 is gewortel wanneer dit moes voorraad ICS. Dan geïnstalleer Ek JellyBam. Daarna het ek die CWM-herstel vir Kitkat Rom opgedateer, en nou is dit is gewortel, en loop Boontjierank 4.4.2. Moet ek my selfoon weer wortel daarvoor My telefoon: Galaxy S2 GT-I9100T ROM: boontjierank 4.4.2 geïnstalleer Beats Audio en VIPER4AndroidFX - Groot programme. Dié twee programme werk saam. Klank is ongelooflik. Wortel instruksies, Rom en Viper is uit: GalaxyS2Root Die beste site wat ek nog ooit gesien het. Thanks a lot ouens. Ek het 'n gewortel GT-i9100, met boontjierank 4.4.2. En toe ek probeer die installering van 'n basilisk, ek gevra om te kyk vir wortel en die US-binêre. hoe het u dit installeer enige riglyne moet ek slae voor slang Vraag vir buli141 installeer. hoe kan julle albei slae en slang uit te voer, as jy net kan kies een musiek effek vir klank sou dink 'n mens moet die ander oorheers. Het jy beide ikone vertoon op jou status bar My vorige kommentaar is steeds asseblief Max. luister na my uit. Goeie werk met jou video's en webwerf. geniet dit. (J) thumbs up man ek kyk na die video hierbo, na slang-klank-tuisblad en vore paar demos. nou wil ek dit so erg in my Galaxy S2 (i9100). Ek geïnstalleer en die US-toegang (na aanleiding van jou vids, natuurlik) verleen aan viper4android. Maar, toe ek bereik STAP 7 waar dit my vra vir my klank kwaliteit, dit breek met die fout boodskap asseblief comfirm jou selfoon is gewortel en su binêre geïnstalleer. Alhoewel ek die inligting kan gebruik, kry geen klank bestuurder geïnstalleer. vandaar tevergeefs. My selfoon is reeds gewortel met toegang Super User verleen aan beide programme en ADB. Ek het selfs geïnstalleer ander Super User app om te sien of as was een of ander manier die verstek Su-programme skuld. Maar geen geluk. Geskiedenis van my toestel: My i9100 is gewortel wanneer dit moes voorraad ICS. Dan geïnstalleer Ek JellyBam. Daarna het ek die CWM-herstel vir Kitkat Rom opgedateer, en nou is dit is gewortel, en loop Boontjierank 4.4.2. Moet ek my selfoon weer wortel daarvoor Samsung Galaxy GT-I9100 Rom: boontjierank 4.4.2 kern weergawe: 3.0.64 cm-gb166325 basisband weergawe: I9100XXLPQ CWM-KitKatCompatible-i9100.tar (CWM-gebaseerde Recovery v6.0.4 0,5) Beats Audio Installer: weergawe 2.3.2.1 Viper4Android FX: weergawe: 2.3.1.5 SuperSU (CM): weergawe 1.86 Odin: Odin3 v1.85 Aflaai vereis programme gemerk Stap 1: Teken ROM Gapps om SDcard1 (SDcard1 is 'n microSD kaart , moet telefoon) Stap 2 te sit: wortel jou selfoon met CWM-KitKatCompatible-i9100.tar (in Odin-PDA boks) Stap 3: sit telefoon in Recovery af (jy sal sien op die bodem weergawe v6.0.4.5) stap 4: vee data / fabriek herstel vee kas partisie gaan gevorderde en vee dalvik kas stap 5: installeer zip van / stoor / sdcard1 (boontjierank ROM Gapps) stap 6: Wag tot telefoon weer te begin, volg stappe op die skerm om te installeer mobiele stap 7: Geniet jou splinternuwe en vars GT-I9100. (Rom boontjierank is net vir die monster, kan jy kies jou eie ROM) Stap 1: Gaan na Play-winkel en laai SuperSU (Chain Fire) Stap 2: Begin app, sal jy vra binêre om af te laai, doen dit. Stap 3: Na voltooiing net naby app Stap 1: Gaan na Play-winkel en laai B1 GRATIS Archiver en installeer Stap 2: Teken ROOT Beats Audio Installer om SDcard1 Stap3: Run B1, gaan na SDcard1 en oop slae Stap 4: Uittreksel na die gids: na voltooiing installeer unzip inligting Stap 5: SuperSU sal vra vir toestemming, kraan GRANT Volg die installasie stappe op Beats Viper4Android FX - Stap 1: Teken Viper4Android FX om SDcard1 Stap2: run B1, gaan na SDcard1 en oop Viper4Android FX Stap 4: Uittreksel na die gids na volledige installeer unzip inligting Stap 5: SuperSU sal vra vir toestemming, kraan GRANT Volg die installasie stappe op Viper4Android FX na alles herlaai jou selfoon. BEATS LUISTER sal elke keer draai op outomaties wanneer jy wil oorfone (sien kennisgeving op die skerm) VIPER4Android loop al die tyd, maar wanneer jy oorfone Viper is klank oor te skakel na Phone Speaker ontkoppel (kennisgeving altyd draai op) So, op oorfone jy sal sien in verbinding slae en Viper. Ek het geïnstalleer en probeer al die ander super gebruiker apps behalwe die Chain Fire een. Die probleem het opgelos word deur net die installering van Super-US (Chain Fire). dit afgelaai en opgedateer die US-Binaries en voila, Viper geïnstalleer sy bestuurders en sy werk. Thanks a lot weer. Thanks a lot buli141 vir jou uitgebreide riglyn waardeer dit regtig. Met 'n uitstekende gehalte klank, ek op Android. 3 Hierdie webwerf en die mense hier (y) Ek is nog steeds op soek na 'n oplossing kan u oplaai flashable viper4android. zip vir CWM. Dankie by voorbaat Waar het jy 'n flashable zip vir KitKat enigste manier wat ek ken om slang fx kry vir 4.4.2 vind is om die APK te installeer in 'n lêer bestuurder app. Let verlig as jy wil dankie. Waar het jy 'n flashable zip vir KitKat enigste manier wat ek ken om slang fx kry vir 4.4.2 vind is om die APK te installeer in 'n lêer bestuurder app. Let verlig as jy wil dankie ek het gevind dat dit op XDA of probeer Kan jy asseblief vir ons te wys hoe om Viper werk as 'n rom kom met 'n ouer weergawe Ek kan nie die bestuurder te installeer. Max, ek op T-Mobile Nota 3 geïnstalleer met Jedi oor dit. Alles uiteindelik gewerk soos gedemonstreer in die video, behalwe as ek don. Is al hierdie dinge vir niks sonder dat dit die laaste belangrike stap Thank you so much vir hierdie handleiding ek kan absoluut live t sonder viperFX maar altyd 'n harde tyd om dit goed te laat werk op TW roms totdat die toepassing van daardie build. prop wysig jou Michael uiteengesit in ATL. In instellings opstel pers ui Jimmy, Baie dankie vir die post, maar ek vyf geïnstalleer Jedi Gedagtes Ek het my sterrestelsel kern i8262 gewortel en geïnstalleer KitKat en sy werk, maar ek hoef nie radio so pls iemand kan my help hoe ek kan installeer 'n persoonlike radio daarin Ek het alles, maar ek het geen musiek effek knoppie in my klank spyskaart, so wat moet ek nou doen wat ek kan nog vr weer begin. Is dit 'n probleem, het ek net heeltemal geskroef my stelsel. Die meeste van julle is waarskynlik hardloop 4.3. As jy d graag wou hoor waarom Running sakkies Rom op GS4, cant kry slang te werk. Dit sal nie die bestuurder te installeer. Ek het die US Pro. Dankie vir enige hulp. Samsung SM-N900 Running op gewortel voorraad 4.3 Ek Don t werk selfs op 'n derde party musiek spelers Help Ek het probeer om dit op my GT n7000 installeer hardloop asiel omni maar dit nie die geval is werk, ek nagegaan bou stut, maar daar is geen sodanige inskrywings net nie die geval werk alles wat ek doen Google / KevinBowie Kevin B sy kommentaar is vir mense wat sukkel met die installering van foute (hou sê installeer na elke herlaai) Hierdie metode vir vir KitKat fone, ek don beste plek om my te bereik). Ek wil my selfoon te roei, maar ek didn ve got die HTC een M7 kan jy my direk iets. (Ek hoop ek het dit korrek) i. imgur /WdfdBpE. jpg Ez Dan Hey ouens ek het 'n Samsung Galaxy S4 hier iemand bevestig dit is veilig vir my om te gebruik Sien die kiekie van my selfoon besonderhede danksy Hey ek m op 4.3 Probeer om slang fx installeer. Maar dit gewen t installeer sedert slae is voortgang in my Dirty buffel ROM vir Hercules. Enige manier om nog te installeer slang Dankie vir jou diep Verduidelik handleiding, hierdie inligting i awesome en geen ander inligting is selfs nader aan dit .. Dit werk goed op my nuwe ASUS ZenFone 5 net Jy moet wortel-toegang hê. Dankie vir die deel die inligting Geagte Meneer Ek het note3 smn900 met alliansie Rom maar viper4android is nie werk in normale modus en dis hoekom ek kan nie gebruik my Samsung musiek speler met slang effekte pls help my sy werk op versoenbaar af Ek het gedoen stelsel app maar dieselfde kwessie Aan duiker installasie lus. Ek het probeer om die flits in staat lêer te asseblief help Hey Max. Sal hierdie program uit te voer met Android 5.0 Ek sien dat dit sê net vir 2.3 en 4.x Android-toestelle GPO MOBILE Die Presidensiële Dokumente app, vrygestel in samewerking met die Nasionale Argief Kantoor van die Federale Register gebruik. is gebaseer op die Daily Samestelling van Presidensiële Dokumente. Bestaan ​​uit dokumente wat vrygestel is deur die Wit Huis Press Sekretaris begin in 2009, dit sluit uitvoerende bestellings, toesprake, goedgekeur dade, Wit Huis aankondigings en persvrystellings. Gebruikers kan soek uit te voer volgens datum,-toestel gebaseer ligginggewing, kategorie, naam, plek en onderwerp. As jy vrae het oor GPO se mobiele apps, gaan na askGPO en soek selfoon of soek vir die GPO se Mobile Apps kategorie. Kyk bietjie na ander mobiele apps beskikbaar by die Federale Regering by apps. usa. gov. GPO Geskiedenis Video Leer hoe die agentskap het ontwikkel deur die nuwe tegnologie video GPO getuienis voor die Kongres Voorbereide state wat voor die Senaat en die Huis van Verteenwoordigers. GPO se geskiedenis View publikasies, foto's en video's oor GPO se geskiedenis.


No comments:

Post a Comment