Sunday, September 11, 2016

Gewaarborg Trading Strategie

Handelaar-Info - Forex Trading - Stock Market Trading - Forex skraping Systems - Forex outomatiese NODIG Honest forex stelsel. Kyk na hierdie meganiese handel stelsels forex forex kan een van die mees risiko beleggings wat bestaan, die mees winsgewende en die mees onvoorspelbare geklassifiseer. Bogenoemde is die rede waarom die term Heilige Graal word beskou as 'n mite as die meeste buitelandse valuta handelaars glo die forex stelsel van handel forex sonder Swaar risiko, vrees en angs nie bestaan ​​as gevolg van mislukkings ervaar terwyl hy probeer baie metodes in die verlede. Ek glo moeilik maak, is 'n relatiewe term onmoontlik bestaan ​​nie en mislukking is nooit 'n mislukking totdat jy besluit om nie weer te probeer. Teen die tyd dat jy weer deur met hierdie verslag, laat ons kyk of jy sal met my saamstem dat - 'n Heilige Graal Bestaan ​​- Die Heilige Graal is gevind - Die Heilige Graal is nie eens 'n stelsel, is daar verskillende benaderings tot dit - ( dit klink dalk snaaks) die ontdekking van die Heilige Graal mag wees deur middel van 'n kind nie 'n forex professionele. Voordat verder lees asseblief weet dat hierdie forex stelsel vereis dissipline, en geloof. sluit nooit 'n posisie voor die teiken bereik. En hou in harmonie met God, die Almagtige, Hy is die een wat die stelsel aan my geopenbaar, die meester minder van alle geheime. Hierdie Handleiding is toegewy aan God, die Almagtige, Die Heilige Gees en Jesus Christus die Seun van God. Die Forex Trading System Verduidelik die forex beweeg in tendense, kan die tendens lomp (boontoe), lomp (afwaarts) of horisontale (sywaarts) wees. Die benadering van hierdie handel stelsel gee nie om watter rigting die prys wil beweeg, dit is meer bekommerd oor die maak van 'n minimum van 40 pitte per dag uit die forex. By die gebruik van hierdie forex stelsel die konsep is jou sukses is nie in die aantal forex pitte wat jy maak, maar in die volume wat jy in geloop. Ander aanhangsels wat kom met hierdie handleiding is 1. Deurlopende outomatiese spilpunt sakrekenaar (wat werk op Meta Trader platforms net) . 2. Meng forex daaglikse reeks sakrekenaar, Gemiddelde weeklikse reeks sakrekenaar en Gemiddelde maandelikse reeks sakrekenaar (Werk ook op net Meta Trader platforms). Vir die reeks forex sakrekenaars, het ek reeds my navorsing gedoen om die pare te ontdek hierdie handel stelsel werk met. (Jy kan dit gebruik om meer navorsing op jou eie). Die geldeenheid forex pare hierdie stelsel werk met is AUD / USD (normale spoed) EUR / USD (normale spoed) AUD / NZD (weerlig spoed) AUD / CAD (weerlig spoed) Fig. 1 A Meta Trader platform Screenshot Die Bo is 'n euro / dollar 4hours grafiek op Meta Trader platform November / Desember 2008. Die Forex Strategie Kies die vertikale lyn van die nutsbalk en af ​​te baken die vorige dag van die huidige dag maak seker die lyn toon die huidige dag s eerste kandelaar om 00:00 uur. Kies die horisontale lyn van die nutsbalk en verdeel die eerste kers van die hedendaagse in twee. Noem hierdie lyn lyn X Telling 40pips bo lyn X en trek 'n ander horisontale lyn presies 40 pitte bo lyn X en noem hierdie lyn lyn X1. Tel 'n ander 40 pitte bo lyn X1 en trek jou horisontale lyn X2 presies 40pips bo lyn X1. Telling 40pips onder lyn X en trek 'n horisontale lyn presies 40 pitte onder lyn X, noem hierdie lyn lyn X3. Tel 'n ander 40 pitte onder lyn X3 en trek 'n horisontale lyn presies 40pips onder lyn X3. Jou forexChart behoort só te lyk Line X is die beginpunt, toelaat prys om te dans tussen lyn X1 en X3 totdat dit sy rigting vir die dag optel. Stel jou koop stop op die lyn X1 se prys waarde, moet u Neem Wins by lyn X2, stop verlies moet ten lyn X4. Stel jou verkoop stop op die lyn X3 se prys waarde, moet u Neem Wins by lyn X4, stop verlies moet ten lyn X2. - Prys kan jou koop sodat aktiveer en druk jou neem wins van 40 pitte. - Prys kan jou verkoop ten einde te aktiveer en druk jou neem wins van 40 pitte. - Prys kan beide jou koop orde en jou verkoop ten einde te aktiveer, druk beide neem wins sones, gee jy 'n wins van 80 pitte. - Prys kan jou koop sodat getref en nie bereik jou neem wins, kom terug na onder 80 pitte om jou verkoop ten einde getref en gee jou 'n verlies van 80 pitte. - Prys kan jou verkoop ten einde getref en nie bereik jou neem wins, kom terug na bo 80 pitte om jou koop sodat getref en gee jou 'n verlies van 80 pitte. Aanleg 4 en 5 gebeur rondom drie maal per maand in die geldeenheid pare hierdie stelsel werk met. Om die aantal aanleg 4 en 5 in 'n maand verminder, herhaal die hangende bestellings hierbo verduidelik onmiddellik jy jou eerste wins te neem vir die dag wat die aanleiding tot Neem Wins jou volgende beginpunt. Dit is jou lyn X. Met hierdie stelsel, kan jy vang 40 pitte uit elke 81pips prys beweging maak nie saak die rigting dit gaan. Maar laat ons sê net 90pips te wees op die veilige kant, 90 pitte was die kriteria wat ek gebruik wanneer jy my navorsing, kan die prys tot het tendense vir drie maande, bewegende duisende pitte opwaarts of afwaarts. Sodra die rigting begin hierdie pare vind dit moeilik beweeg 80 pitte in die teenoorgestelde rigting op dieselfde dag. Gevolglik, indien die prys beweeg 1000pips opwaartse of afwaartse in 'n maand, sal jy die kans om te vang byna 500 pitte in so 'n maand. As jy hierdie stelsel sal gebruik wat jy nodig het om te heers oor gierigheid. Hieronder is die bloudruk vir die invoer van posisies by die gebruik van hierdie stelsel onderstaande Forex makelaar rekening begin met 400USD en na 15 Trades geword 4,440USD. Hou asseblief by die reëls van hierdie forex stelsel. Don t te veel in 'n haas wees. 1. 80USD (0.2) BAIE 2. 80USD (0.2) BAIE 3. 80USD (0.2) BAIE 4. 120USD (0,3) BAIE 5. 120USD (0,3) BAIE 1. 160USD (0.4) BAIE 2. 160USD (0.4) BAIE 3 . 200USD (0.5) BAIE 4. 240USD (0.6) BAIE 5. 280USD (0.7) BAIE 1. 360USD (0.9) BAIE 2. 400USD (1.0) BAIE 3. 480USD (1.2) BAIE 4. 600USD (1.5) BAIE 5. 680USD (1.7) BAIE van jou verwag om die helfte van jou koopkrag gebruik in die opstel van beide bedrywe. Dit stel jou in staat om 'n heining te gaan wanneer byvoorbeeld 4 en 5 hierbo voorkom. Nooit wag vir die prys te X1 of X3 sny en gebruik al jou koopkrag. Bogenoemde bloudruk nie waarborg dat jy sal wen 15 Trades agtereenvolgens dit is 'n gids om jou te help wanneer jy poste. In die geval dat jy besluit het om die prys te volg deur die oprigting van 'n ander handel, maak jou eerste Neem Wins van die dag jou punt X dan herhaal die proses, soos ambagte gewoonlik duur tot die volgende dag. Ek herstel die ambagte die volgende dag deur die bepaling van my eerste kers vir die huidige dag, die onaktiewe hangende bestellings van gister verwyder en neem my wins uit die huidige bestuur handel as stel gister. Skuif die stop verlies van gister se handel met dieselfde as vandag se hangende einde eweknie wees. Gevalle waar jy sien 'n ommekeer patroon kan jy gister se handel onmiddellik te sluit. As dit is 'n voortsetting patroon, wat dubbel winste vir jou vandag is as jy nie t verstaan ​​hoe om kaarte te lees, dan net laat dit stel saam met vandag se handel. Ek het begin handel Forex in die jaar 2007 het die materiaal hierbo is nie 'n produk van jare se ondervinding, maar 'n inspirasie van God. Jy het 'n keuse, om te hou die stuur van my e-pos vir meer inligting en geheime of om toegang tot die bron van my geheime, JESUS. Die keuse is joune. Asseblief pos my na die gebruik van hierdie eerlike forex stelsel. Het dit regtig die moeite werd 1000 dollar per slot het jy gesien resultate ten bedrae van meer as die koste Ek sal bly wees om te hoor van jou. FOREX handel stelsel TWEE (BONUS) Jy sal nodig hê om die deurlopende forex motor spilpunt sakrekenaar te laai op jou Meta Trader platform om hierdie stelsel te gebruik. Kopieer die spilpunt sakrekenaar en plak dit in C: Program Files Meta Trader Northfinance kundiges aanwysers aan die spilpunte op jou grafiek kliek op die aanwyser knoppie te laai en kies persoonlike, kies dan spilpunte Daily SR AIMefx. Herhaal 'n soortgelyke proses vir die gemiddelde daaglikse Range Calculator Jou Forex Chart moet lyk soos die prentjie hieronder. Die blou lyne is die ondersteuning lyne, die rooi lyne is die weerstand lyne. Die Forex handel strategie Stel 'n hangende einde tussen die ondersteuning en weerstand lyne sodat 'n 15 Pips gaping van die lyne. Te koop by die boonste dele (Wanneer weerstand is gebreek) en verkoop teen die onderste dele (Wanneer ondersteuning is gebreek) daar is 'n geheim oor die opstel van hierdie weerskante Dit is soos die opstel van 'n lokval vir die prys. Dit kan die ergste manier om handel te dryf as jy don t weet wat die geheim agter dit. Nog 'n keuse is om direkte teregstellings (Mark Bestellings) terwyl handel ondersteuning en weerstand te gebruik. Ek Don t beveel aan dat, Metatraders het 'n nare gewoonte om te vra jy weer quote jou inskrywing prys. Gebruik asseblief die motor spilpunt op USD / JPY, 'n baie konsekwent bouncer. Ek glo die mees betroubare aanwyser ooit is PIVOT punte as jy 'n ander het vertel my asseblief. Dit kan die stelsel te verbeter in 'n goeie manier. DIE geheim agter DIE weerskante op uurlikse kaarte, die gaping tussen ondersteuning en weerstand lyne wissel tussen 40 pitte 120 pitte. Ek beveel uurlikse kaarte en 15 minute kaarte. Jy is om af te haal 25 pitte na elke 15 pitte beweging weg van die lyne. Stel jou hangende bestellings op voorwaarde dat 'n ondersteuningsgroep of bestand lyn is op die punt om gebreek. Prys mag of nie mag die lyne, wat 'n onderbreking of 'n weiering beteken nie breek. Wat jy weer verwag om te doen. Wanneer die prys van die lyne (wat 'n support lyn ondersteun word of bestand lyn kan wees) raak, plaas jou straddle van die lyn met 15pips gaping voor koop uitgevoer word, 15pips gaping voor verkoop uitgevoer word. Jou stop verlies moet wees 10 pitte bo die weerstand lyn wanneer jy jou verkoop bestelling te plaas, 10pips onder die support lyn ondersteun word wanneer jy jou koop bestelling te plaas, dit maak 'n totaal van 25pips stop verlies. Jou neem wins moet wees 25pips na jou beginpunt. Jy sal beslis nie wen al die ambagte Jou risiko te beloon verhouding op elke handel is 1: 1 of laat ons sê 50/50. Maar jy het 'n moontlikheid van uit elke drie ambagte verloor een. - Straddle beteken opstel van 'n buy hangende einde bogenoemde huidige prys aksie en die opstel van 'n verkoop in afwagting van orde onder huidige prys aksie. - Hangende bestellings is bestellings wat jy op jou platform te stel, hulle don t voer totdat die prys wat jy toestand bereik. Wat is jy wag vir Verloor nooit in Forex - Gewaarborgde Geen bullshit. Reguit en eenvoudige metode. 100 waarborg dat jy sal nooit 'n enkele handel in buitelandse valuta verloor. Ja, 100 gewaarborgde metode. Metode so eenvoudig nie, wonder hoe kom 7000000000 mense gemis wat vir so lank. Al wat ek wil hê in ruil is wat jy doen 'n goeie ding elke dag vir die res van jou lewe. Sal PM die metode Sondag 16 Desember 2012 net vir mense wat vir vra deur te plaas hier. Die Metode: Dit was baie hartseer om te sien hoeveel nuwe handelaars val vir lang eise. Maar dit is nie hulle skuld nie. Baie besluit om buitelandse valuta handel te dryf met 'n beperkte doel en dit is om oornag te maak sakke vol geld. Geen twyfel wat jy sal mense wat oornag gemaak fortuin in hierdie markte, vind egter hul getal is beperk, maar daar is talle wat alles (sommige selfs hulle lewens) in 'n poging om hierdie soort van geld te maak verloor. Baie van julle onderteken in net uit nuuskierigheid, baie vir die pret en miskien 'n paar het dit ernstig op. Ek Don t weet hoeveel opgemerk dat hierdie draad begin in Rookie Besprekings artikel en nie as 'n Trading Metode of Trading bespreking draad. As jy regtig wil om te slaag in jou lewe, is dit deur harde werk, om lekker, hulpvaardig, nederig, kundige en wys. Miskien het ek meer lewe geleef as baie van jou en ek dink dit gee my 'n reg om 'n bietjie wat ek geleer het uit my ervaring te deel. As ek terugkyk na my lewe, voel dat ek meer suksesvol sou gewees het indien ek gefokus op enkele doelwitte en doelstellings en probeer om uit te blink oor die jare in watter ambag of professie Ek het gekies. Ek sê nie ek nie vernou my fokus op enkele spesifieke vaardighede of 'n stuk grond van kennis, maar eers later in my lewe. maar dit nog steeds die moeite werd. Sukses is progressiewe verwesenliking van 'n waardige idee. Stel 'n doel vir jouself en werk aan dit, dag in en dag uit. Dit sal tyd neem, maar jy sal naby kom. As handel is wat jy wil hê om te gaan vir, leer alles wat verband hou met markte en handel, kry formele opleiding in ekonomie en finansies. Maak dit jou beroep en eendag sal jy 'n goeie professionele handelaar of bankier of beleggingsadviseur of beleggingsbankier of fondsbestuurder wees. Dit sal goed wees vir jou en vir jou dierbares wees. Dit is die enigste bedryf wat nooit sal faal. Soos ek gesê het dit sal tyd neem, sal jy het om te wag vir die regte opset. Meer tyd en pogings wat jy spandeer meer opbrengs en terugkeer jy sal kry. Die eerste fout wat die meeste nuwe handelaars maak is dat hulle val vir hefboom. Toe hulle hoor dat hulle 'n posisie 50 keer groter kan neem as hulle handel kapitaal, hulle begin die berekening van wins wat 50 keer oor. Sommige mense moet selfs gaan na die omvang van 1: 500 hefboom. 'N Paar jaar gelede het ek met 'n handelaar-egpaar wat suksesvol ambagte. Die man en vrou het vir my gesê dat hulle net een handel te neem in 'n jaar of soms een handel in selfs twee of drie jaar. Hulle hou dit handel totdat dit toon goeie wins te maak. Dit is nie die wetenskap. Die wetenskap is om te verstaan ​​wat werk en hoe. Hulle het vir my gesê dat hulle nie tendens volg, maar gaan teen die tendens. Hulle het vir my gesê dat hulle al die werk, ton van dit, om te bewys dat die tendens volgelinge kan nie so suksesvol as wat hulle was albei wees. Hulle verkoop wanneer die mark was baie hoog en gekoop het toe die mark was baie laag. Ek het my eie navorsing oor hul metode en het na afloop dat hulle net 50 reg. Op hierdie punt, het ek regtig verstaan ​​die betekenis van 'n ou gesegde dat as jy koop en hou 'n verlies van posisie kan jou beursie leeg te maak. Maar as jy kort verkoop en hou, kan dit jou kluis leeg. Ek gekorreleer dit met my dobbel reël 2 Daar is beperking op hoeveel jy kan verloor, maar geen beperking op hoeveel jy wil om te wen, dus jy uiteindelik gebind om te verloor. Om al hierdie drie saam, het ek tot gevolgtrekking gekom dat daar net een manier kan 'n mens kry sonder om 'n enkele handel, wat is: Koop te verkoop, en nooit kort verkoop om later te koop wanneer dit daal Hoekom Sê vir my, kan goud gaan na nul kan dit verdubbel in waarde as jy dit koop teen 1700, sal dit nooit gaan na nul en dus sal die maksimum drawdown minder as 1700 wees, maar daar is geen beperking op hoeveel jy kan kry. Maar as jy kort verkoop dit vandag is, kan dit na 5000 of hoër, maar jou wins sal nooit meer as 1700. Dieselfde geld vir geldeenhede. Stabiele geldeenhede kan gaan na zero net in seldsame gevalle,.very baie skaars maar daar is geen beperking op hoeveel hulle kan styg. As jy speel met reg hefboom (of geen hefboom) en net koop, sal jy net verloor as jy verkoop voordat dit toon wins of as jy nie t genoeg geld om te betaal vir die drakoste. Drakoste (rente / ruil) is nie die handel verlies, dit is 'n uitgawe. Net so as in seldsame gevalle, 'n geldeenheid nie, die verlies is nie 'n handels verlies, maar 'n kapitaalverlies. Dus, tegnies, het jy geen handel verlies. Daarom is die bottom line is: beheer van jou hefboom, koop slegs wanneer dit is baie laag en hou. Jy moet voldoende belang mag hê en jou hefboom moet sodanig wees dat jy kan oorleef selfs al is dit kry om die laagste moontlike vlak. Dit moet 'n beter werk vir kommoditeite omdat kommoditeite nie kan gaan na nul. Die voorkeur dus moet wees 1) Commodities, 2) Groot Reserve Geldeenhede of markindekse en 3) Voorrade. Individuele aandele kan na nul. Die dief van Wall Street Geen bullshit. Reguit en eenvoudige metode. 100 waarborg dat jy sal nooit 'n enkele handel in buitelandse valuta verloor. Ja, 100 gewaarborgde metode. Metode so eenvoudig nie, wonder hoe kom 7000000000 mense gemis wat vir so lank. Al wat ek wil hê in ruil is wat jy doen 'n goeie ding elke dag vir die res van jou lewe. Sal PM die metode Sondag 16 Desember 2012 net vir mense wat vir vra deur te plaas hier. Selfs as dit waar is, ek m gaan jou vra om 'n guns doen om jouself en hou dit net vir jouself. Gee terug na jou medemens uit die winste wat jy maak. NocturnalFX is nie meer die aanbied van kommersiële dienste geword Februarie 2012 Status: Lid 153 Posts my ook dom genoeg. selfs net gekoop 7black katte geword September 2008 Status: Getroud - 5 Vroue 14713 Posts ek beroof deur 'n stoopid speelkaart. Veels geluk. Jou bekommernisse is nou verby. Dit kaart sal jou lewe omdraai. Die dief van Wall Street geword September 2012 Status: is omgewing bly. 46 Pos Diegene wat pessimiste was, gesterf het vinnig. Aangesluit Desember 2010 Status: Junior Lid 1 Post Laat my asseblief weet watter metode so kragtig, baie dankie geword April 2006 Status: Lid 1298 Posts Ek weet net die metode sal bygestaan ​​September 2012 Status: is omgewing bly. 46 Posts Ek weet net die metode sal wees Dit sou in ooreenstemming met die oorspronklike verklaring wees. Hy didn t sê. Net wat jy wil nie een verloor. Cheeky. Diegene wat pessimiste was, gesterf het vinnig. Aangesluit Junie 2012 Status: Open deal 183 Posts My runen en kristalbal gereed. Majesteit, asseblief wys my die waarheid. Aangesluit Januarie 2008 Status: Die Pyongyang dis-konneksie 15381 Posts mnr Hennetjie Meneer, ek m n clueless handelaar wat wil maak bling om mooi dade doen om mense. Ek wil graag die metode sien. Ek belowe om een ​​mooi ding elke dag vir iemand anders te doen. Nie alle sondes is geskep gelyk geword September 2008 Status: Getroud - 5 Vroue 14713 Posts Selfs as dit waar is, ek m gaan jou vra om 'n guns doen om jouself en hou dit net vir jouself. Gee terug na jou medemens uit die winste wat jy maak. Veels geluk. Ek hou my ander metode om myself want ek wil handel vir opwinding. Aangesien hierdie metode is so eenvoudig en vervelig, ek wil dit weggee. Op hierdie manier, sal jou sl nooit getref en jou tp sal 'n groter kans om getref nog voordat die oorspronklik beoogde teiken het. Goeie ding oor hierdie metode is dat die doeltreffendheid verhoog wanneer baie mense gebruik dit. meer hoe beter. Die dief van Wall Street geword September 2008 Status: Getroud - 5 Vroue 14713 Posts mnr Hennetjie Meneer, ek m n clueless handelaar wat wil maak bling om mooi dade doen om mense. Ek wil graag die metode sien. Ek belowe om een ​​mooi ding elke dag vir iemand anders te doen. Veels geluk. Jy het na die regte plek gekom. Gaan voort en maak al die wonderlike beloftes aan jou vriendin wat jou bang maak was. Hierdie wêreld gaan jou speelgrond met al die rykdom wat jy sal verdien word. Die dief van Wall Street geword Januarie 2008 Status: Die Pyongyang dis-konneksie 15381 Posts Congradulations. Jy het na die regte plek gekom. Gaan voort en maak al die wonderlike beloftes aan jou vriendin wat jou bang maak was. Hierdie wêreld gaan jou speelgrond met al die rykdom wat jy sal verdien word. Dankie soort Sir Gewaarborgde Wen Trading Strategie Daar is geen ander keuse strategie wat as 'n of gewaarborg wenner kan word nie. Daar is egter die handel strategieë waar as dinge uitwerk, kan jy eindig met 'n lang oproepe (of sit) wat het hul volle koste gedek. Van daardie oomblik af, jy het 'n risiko-vrye handel, of 'n gratis rit. Die volgende tegnieke wys verskeie maniere wat gratis ritte is teoreties moontlik. Gewoonlik, moet 'n paar dinge net reg gaan om te eindig met 'n gratis rit, sodat net die gebruik van hierdie tegnieke is geen waarborg van sukses. Net lees oor hierdie tegnieke kan jy nie wys al die slaggate en probleme. Die grootste slaggat is wat jy nodig het om die tydsberekening van ambagte reg 'n paar keer te kry, gewoonlik. Nog 'n slaggat is dat aandele wat jy dink is vlugtige binne 'n reeks, almal van 'n skielike begin trending op of af, of voorrade wat jy dink is trending, almal van 'n skielike stop. Jy sal wys wees om papier-handel hierdie tegnieke om 'n gevoel te kry vir al die dinge wat verkeerd kan gaan. Hier sal ons net dek 'n paar tegnieke met behulp van oproepe of in sommige gevalle beide oproepe en wan. Jy kan dieselfde tegnieke met wan gebruik as jy die teenoorgestelde vooruitsigte. Byvoorbeeld, Long Sit in plaas van Long Call Dra Sit in plaas van Bull Call, ens As jy baie optimisties oor 'n voorraad, jy dalk twee oproepe te koop. As die voorraad styg voordat verstryking na waar jy 'n oproep aan die prys wat jy betaal vir beide oproepe kan verkoop, moet jy 'n gratis rit op die oorblywende oproep. Maak seker dat jy die opsie aankoopstrategieë bladsy lees vir 'n paar van die probleme met hierdie tegniek. Nog 'n manier om 'n posisie te besit is om 'n OTM Long Call koop. As en wanneer die voorraad styg genoeg is, kan jy in staat wees om die volgende hoër staking oproep te verkoop vir ten minste wat jy betaal vir die laer staking. Dit maak 'n Bull Call wat nie kan verloor nie. Die verkoop van die hoër staking oproep sal potensiële winste te beperk, maar net soos enige bul oproep. Die Bull Call gebruik kan word om handel te anker in n voorraad wat jy verwag vlugtige bo die lang staking te wees. Na die begin van die posisie, kan jy winste op die kort oproepe te neem wanneer daar 'n vlugtige dag na die negatiewe kant, en verkoop oproepe weer wanneer daar 'n vlugtige dag na die onderstebo. Elke wins geneem op kort oproep terugkoop verminder jou koste deur die bedrag van die wins. Dit kan drie of vier suksesvolle vlugtige beweeg voordat opsies verstryking neem, maar dit is moontlik om te eindig met 'n lang oproep wat heeltemal betaal vir. Bull Call, Diagonal Dieselfde idee as die vorige tegniek, net wat jy gebruik 'n lang OTM staking 'n paar maande uit, en handel naby-termyn kort OTM oproepe daarteen. Die voordeel is dat jy meer tyd om te betaal vir die lang oproep. Die nadeel is die lang oproep kos meer. As jy dit doen eindig met 'n betaal-vir lang gesprek met 'n paar maande na verstryking, kan jy dit in besit of hou handel daarteen. Agenda kan op dieselfde manier as die Bull Call voorbeelde werk as jy verwag dat die voorraad om vlugtige bo en onder die trefprys jy gebruik. As jy 'n lang gesprek met 'n paar maande na verstryking gebruik, die posisie het soortgelyke voordele en nadele om die Bull Call, Diagonal. As jy 'n basies neutraal vooruitsigte, en gee 'n dubbele skuins handel met nabye toekoms kort wan en oproepe, en langer termyn lang wan en oproepe, kan jy teoreties handel kort opsies elke dag. Dit sou baie makliker wees om hierdie strategie met indeks ETF dat 'n mens-punt staking pryse het, eerder as om 'n voorraad met staking pryse 5 punte uitmekaar probeer. Op af dae, sou jy koop terug die kort oproepe en verkoop wan. Op up dae wat jy sal koop terug die kort wan en verkoop oproepe. Jy kan verstaanbaar eindig met 'n lang termyn geen risiko hok te slaan. As jy het gebruik die baie vloeistof voorrade dat sommige eenpunt staking pryse (soos CSCO of INTC) het en geteikende die moontlike nie-risiko hok vir 'n verdienste datum miskien drie maande weg, sal jy goed voorbereid wees vir verdienste teleurstellings of verrassings . Verhouding Diagonal Backspread Hier is 'n vreemde tegniek wat moontlik kan lei tot twee gratis oproepe. Dit is vreemd, want jy moet neutraal lomp op die nabye toekoms, en baie optimisties oor die ver termyn te wees. Maar miskien is dit is nie te vreemd - is dit moontlik vir 'n voorraad om afwaartse dryf wanneer daar geen nuus, en dan tot nuwe lewe gewek toe 'n verdienste datum of ander aankondiging benaderings. In hierdie strategie, jy begin met 'n klein krediet, sodat jy kan dink aan dit as reeds 'n gratis rit INDIEN die voorraad nie optrek voor die eerste verstryking. As die voorraad bly waar dit is, totdat die eerste verstryking, dan moet jy TWEE baie spekulatiewe OTM lang oproepe, ten volle betaal is. Let daarop dat 'n krediet op toegang te kry, moet die nabye toekoms kort oproep 'n bietjie hoër IV as die langtermyn oproepe het, anders sal die inskrywing 'n debietorder te wees. Ook moet julle met die posisie soos aangedui, sal jou makelaar se opsie wat ooreenstem algoritme sien dat daar 'n kort gesprek met 'n staking 5 minder as 'n lang oproep, so sal daar 'n 500 marge vereiste op die posisie wees. Hier is 'n grafiek: Die grafiek maak dat dit lyk soos die posisie 'n wenner teen enige prys op die tjek op datum sal wees nie, maar dit is nie waar nie. Die groen lyn toon die hele posisie asof dit 'n IV van 33 gehad. As die tjek lyn twee verskillende IVS as op die inskrywing kon wys, sou dit nie altyd wys 'n wins nie, maar sal SAG soos die verstryking lyn. (Maar as die IV op die kort oproep gedoen druppel 39-33, die lyn is korrek.)


No comments:

Post a Comment