Thursday, September 15, 2016

Picfx App Review

10 Top Instagram Foto Apps As jy elemente bron ontwerp /// rhonna ontwerpe Insta Lovin 2 Ek is deur die Instagram fout gebyt baie moeilik. Ek hou van die idee van die opneem van die lewe in die pret bietjie foto's lukraak deur die dag. Jy kan soveel of so min as wat jy wil doen. Daar is geen reëls. Sommige mense deelneem aan prettige foto per dag uitdagings soos die foto 'n Dag uitdaging van Fat Mamma Slim. Of kleiner uitdagings soos die een wat ek m doen nou genoem Projek Lipstick van vars Mamma Blog deur Tabitha Blou. Hierdie uitdaging is net vir 'n week. Ek is geneig om verbintenis kwessies, sodat die week lange uitdaging is 'n bietjie beter vir my. Wat ek m gaan om te begin met 10 en dan werk my pad tot by die wat ek die meeste gebruik, al hulle pad tot by my al die tyd gunsteling 1. Nou hou in gedagte m nie seker van die beskikbaarheid in ander formate. Cuptakes /// 0,99 Cuptakes is eintlik 'n app wat 'n biblioteek van agtergronde vir jou iPhone het. Wat ek gedoen het met Cuptakes is skep 'n screen shot van al die agtergronde wat ek wil en dan hou dit in 'n aparte album in my foto afdeling. Toe ek 'n prettige agtergrond vir 'n foto collage ek kan 'n mens daar kry. Hier is 'n kiekie van my album Voor /// Fun kleurvolle ontwerpe wat maandeliks opgedateer. Nadele /// Jy kan direk t gebruik in 'n foto app. Etiket word Posbus /// Gratis etiket Box is 'n prettige manier om 'n uitwerking op jou Instagram foto's by te voeg. Ek gebruik dit 'n bietjie, en as ek 'n prentjie wat ek wil graag 'n bietjie flair voeg by. Voor /// Label Box het 'n paar super oulike etikette dat jy jou foto's kan aantrek met. Nadele /// Jy het om te betaal vir premie etikette en dit m nie in die liefde met die keuse fonts dat hulle so laat Ek die algemeen die bande leeg en voeg die letters in 'n ander app. Hier is 'n voorbeeld van wat jy kan skep met die etiket word Posbus Picfx /// 1,99 Picfx is 'n prettige en maklik om artikels waar jy kan speel met allerlei effekte met jou foto's te gebruik. Jy kan die kleure verander, skep 'n vintage look, swart My gunsteling-effekte is al die pret effekte wat speel met lig in jou foto genoem bokeh effekte. Picfx het 'n paar wat fantastiese en nie te indringende om die foto is. Voor /// Verskillende effekte vir bygevoeg dat kreatiewe touch na jou foto's. Ek het veral lief vir die Lig Stel. Hierdie inligting is maklik om te gebruik en maklik om te verstaan. Selfs beginners kan hierdie een op te tel. Nadele /// Kan t regtig dink aan enige, is mal daaroor. Hier is 'n skoot wat ek versterk met die Lig Stel van Picfx. Dit is verbeter met 'n paar ander programme, maar dit blyk uit die bokeh dat ek praat oor Cuptakes rame /// 1,99 Cuptakes Rame is geskep deur dieselfde span wat Cuptakes geskep. Hierdie inligting is egter laat se jy een van jou foto's te plaas van jou kamera rol met die rame wat hulle geskep het om te gebruik as jou wallpaper op jou selfoon. Voor /// Pret en stylvol rame wat elke maand is opgedateer met 'n paar nuwe raam opsies. Nadele /// Die rame is pragtige, maar jy kan t enigiets anders met die foto te doen en jy het geen vermoë om die grootte foto venster verander. Hier is 'n foto wat ek in 'n Cuptakes raam ingevoeg. Die collage aspek is van 'n ander app Lens Lig /// 0,99 Lens Light is 'n ander prettige manier om te speel met 'n ligte in jou foto's. Jy kan dit immergewilde bokeh, of fun lig lekkasies, sterre of harte te voeg aan jou foto's. Jy kan sit en speel met hierdie prettige app vir 'n rukkie. Voor /// so baie verskillende opsies vir die lig speel met jou foto's, Ek is mal daaroor. Nadele /// Dit is 'n bietjie meer gevorderd dat die Picfx maar maklik genoeg om te leer. Jy moet net om te speel met dit 'n bietjie voordat jy jou groef te vind. Heeltemal die moeite werd al is. Hier is 'n foto wat ek gebruik die lens lig app met. Die letters is van 'n ander app borrel raam /// 0,99 borrel raam is een van my gunstelinge Dit is relatief nuut in die foto app spel, maar het redelik vinnig super gewild geword. Met hierdie inligting kan jy foto borrels te skep, as jy wil. Jy skep 'n prettige agtergrond en dan skep borrels vir jou foto's. Ek gebruik hierdie inligting 'n ton en ek is mal oor dit. Voor /// Soveel pret, kreatiewe opsies met jou foto's Ek is lief vir hierdie inligting. Nadele /// Dit is vroeg in die lewe van die jeug so die keuse is 'n bietjie klein, maar hulle is hard besig om hul ontwerp opsies te bou. Die vrystelling wat sal weldra het 'n paar fantastiese ontwerpe van Mej zwiepend koek haarself. Ek gaan om jou te gee twee verskillende foto's van my dat ek borrel raam gebruik het met, net sodat ek kan wys die veelsydigheid kamera /// 0,99 kamera is loshande die eerste plek waar ek gaan na my foto's te verbeter. Dit is die jeug wat jou help om jou foto's te kikker en te help om hulle skerp 'n bietjie. Plus hulle het 'n paar foto effek opsies. Ek Don m net gebruik word om die gereelde kamera wat met my selfoon het. Dit is een van daardie programme wat 'n ho-hum pic kan neem en die skep van 'n pragtige foto. Voor /// Dit is 'n kragtige app wat kan help verbeter jou foto biblioteek. Heeltemal die geld werd, is lief vir hierdie inligting nadele /// Dit is 'n bietjie meer uitdagend en sal 'n geruime tyd om onder die knie te kry nie, maar geheel en al die moeite werd. Hier is twee weergawes van dieselfde foto, is die een aan die linkerkant versterk met net die Duidelikheid funksie in kamera. Dit kan die dowwe foto op die regte en maak dit ongelooflik. Insta Lovin /// Vanaf 6,00 Hier kry ons af na my absolute gunstelinge. Hier is nog 'n newbie om die blok, maar ek weet sal 'n paar groot golwe te maak in die Instagram wêreld. InstaLovin van Rhonna Designs is die brood om my botter. Dit is nie 'n app wat jy sal koop op jou selfoon. Dit is 'n reeks van digitale ontwerp kits wat jy koop op jou rekenaar en voeg dit dan op jou selfoon deur iTunes en die foto app. Dit my vriende gaan die aangesig van Instagram verander soos ons dit ken. Voor /// Jy kan 'n paar van die mooiste stukkies digitale kuns skep, net op jou selfoon. Ek is lief vir love love hierdie digitale kits. Ek kan t sê dit genoeg. Nadele /// Dit neem nie 'n bietjie om te laai op jou selfoon, maar jy kan dit uit te vind met 'n paar groot video tutoriale wat jy ontvang wanneer jy die pakket te koop. Hulle is 'n bietjie duurder, maar die moeite werd om die geld. Ek t wat afkoel, kan jy dit gebruik met al jou digitale ontwerpe, nie net op jou selfoon. Byna al die beelde kom in 'n PNG formaat, en kwas formaat en 'n TTF die TTF is wat jy sal gebruik op jou selfoon. Soos met die meeste van my foto's, ek Phonto /// Gratis Phonto is nog 'n super fav digitale ontwerpe daarmee. Jy kan maklik teks voeg tot enige van jou foto's. Voor /// super maklik om te gebruik en 'n fantastiese biblioteek van fonts om van te kies, plus jy kan jou eie Ware tipe skrif voeg as jy wil. Hou daarvan. Nadele /// Ek Don t regtig enige at all. Jy Fuzel Pro /// 1,99 Fuzel Pro is Ek dink loshande my gunsteling app nou vir gebruik met Instagram. Hierdie inligting vind die idee van die skep van foto collages en bulte dit etlike kerwe. Jy kan hul collages gebruik, of jy het 'n snybeitel wat jy kan sny en sny weg om 'n stukkie van Instagram kuns te skep uit jou foto's. Voor /// Die inligting is so goed ontwerpte, die gebruikerskoppelvlak is skoon, aantreklike en maklik om te navigeer. Jy het so baie opsies met hierdie inligting, kan jy nooit voel soos jou hande is afgekap. Ek is mal oor hierdie inligting, en sal nooit nodig het om ooit weer 'n ander raam app. Hierdie een is te sterk om selfs my tyd of geld mors. Nadele /// Ek Don t regtig enige, Ek is mal daaroor. Hier is 'n paar voorbeelde van wat ek so daar het jy dit Jy kan my volg op WhipperBerry of kliek hier net om my te volg via Followgram. Dit is regtig nuttig resensies Ek hou nogal van wou meer gratis koerante sien nie, maar ek dink sommige van hulle is die moeite werd om die buitekant in. Ek het ook net gekoop het 'n nuwe app genoem ABeautifulMess, wat gemaak is deur die skeppers van die blog met dieselfde naam. Dit het regtig oulike fonts en doodles, maar dit t nog te veel funksies. In elk geval, jy kan my volg op Instagram: wynnethepooh Wees lief vir jou top 10 programme wat ek fave is fotorus groot vir rame, collages en ongewone filters ek ook lief vir Muzy En my Instagram naam is yazrajadesigns kan hierdie inligting gebruik word met die iPhone 4 Kan die Phonto inligting gebruik op die iPhone 4 Hoe kan ek een van die agtergronde as 'n agtergrond vir 'n collage ek kan dankie vir die top 10..just afgelaai phonto en fuzel en hulle was altwee GRATIS. yeayy Dit is ongelooflik ter ondersteuning van my om 'n webwerf, wat nuttig is vir my wete het. danksy admin My Instagram naam is thebusycoconut. Dankie vir al die voorstelle oor die programme. Hallo, ek glo dat ek sien jy my webwerf besoek dus het ek om terug te gaan die guns. I m probeer om dinge op my site Ek dink verbeter vind sy ok gebruik te maak van 'n paar van jou idees veiligste Minecraft maak dit aflaai velle gratis natuurlik graag jou webwerf, maar jy moet die spelling nagaan op 'n hele paar van jou poste. 'N Aantal van hulle is deurspek met spelling kwessies en ek vind dit baie lastig om die waarheid te vertel maar ek sal sekerlik terugkom. Vikki Carter sê Baie nuttige wenke, dankie vir die deel ek gebruik 8 uit 10 programme wat jy genoem het, maar dankie vir suggereer lens lig en cuptakes :) Dit mag vreemd lyk met die eerste oogopslag nie, maar is ongelooflik nuttig in die kwessie van die verbetering van die algehele betrokkenheid, wat lei tot die verhoging van volgelinge. Ek het geen idee gehad oor die meeste van hierdie programme. Thank you so much vir 'n paar groot idees. . Wat is op my iPhone 6. Hoe Instagram foto's 2015 Edit: 18. 2015. Hey ouens In hierdie video wat ek wys jou wat is op my iPhone, wat programme wat ek gebruik, en hoe ek my Instagram foto's wysig wys ek julle my gunsteling programme en die beste programme om ek jou wys ook hoe om 'n Instagram tema Ek het wys jou ook hoe om Instagram foto's wysig en ek wys jou wat is op my iPhone 6 hoop jy geniet. ) School Supplies Haal en Giveaway 2015 Check uit my laaste video YouTube / kyk V 6puR4. 5 DIY gesonde middagete Idees vir Skool Check uit my laaste video YouTube / watch v 7ypsJ. Kommentaar paar video versoeke Ook, laat my weet wat terug na skool video wat jy wil om te sien volgende Stuur my screenshots van vandag se video. ) As jy hierdie weer lees, kommentaar PHONE GOALS Al my iPhone apps: Fotografie: Díptic, Picfx, PicStitch, Pixlr, InstaFit Gratis, Insta vorms, Pic Collage, Insta Collage, VSCOcam, PhotoCollage, FotoEditLite, Facetune, Snapsneed, ABM, Flipagram, Valentine's Day Grense, Phonto, PICLAY, refleksie, Split pic, TwinCollage, Afterlight, SquareSize, TimerCam, Studio, foto raam, foto's Art Gesondheid: MyFitnessPal, PumpUp, ware skoonheid, iMuscle 2 Shopping: ShopStyle, Hautelook, Fandango, retailmenot, Yelp, Poshmark, Pacsun, Urban Outfitters, Nordström Rack, Victoria se geheime PINK Nasie Games: Trek Free, tempel run, 21 Pro, Flick Fishing, FaceinHole, QuizUp Finansies: Tip calculator, QuickTip Ander: Pandora, Netfilx, Shazam, YouTube, praat Translate, AstrologyZone, Cuptakes, VoiceChanger, spookstories, GPS Radar, uber, Lyft, Timehop, Pinterest, Facebook, Ibotta, besoekpunte, Influenster, Viggle, paneel App, Snapchat, Disneyland Ritte Wag Times, Jy doodle, PinkKey, Snupps FTC: I m so gelukkig te wees geborg deur Snupps vir hierdie video, maar alle opinies op produkte is ware en eerlike en hulle is myne. Ek sou nooit produkte wat ek don t ware liefde en beveel bevorder. ). Wat Hoe wysig ek Instagram Pictures): 1. 2013. Kyk bietjie na Hoorbare (ja, ek het gesê dit reg om hierdie tyd) maak seker dat hierdie skakel gebruik om 'n 30 dae gratis bit. ly/YF9fRM (nie 'n vennoot skakel) App om jou programme PRETTY (aka skep oulike kortpaaie) CocoPPa Foto kry programme genoem: PicFx - (Filters voeg ligte) Pixlromatic - (filters) InstaFrame - (Mirror's, skep collages) Afterglow - (Filters oulike rame) Kleur Cap - (teks Voeg oor jou foto's) Phonto - (teks Voeg oor jou foto's) oor - (teks Voeg oor jou foto's) Aviary - (Eers helderheid, volop kontras) Squaready - (Re-grootte jou foto's vir Instagram met wit grense) TimerCam - (Stel 'n timer om foto's te neem) PINK nasionaal (PINK-ify jou foto's) Lumie - (Sparkles, kleurvolle kolle glitter) Muisc / Audio programme genoem word:.. Netflix (As jy nie t weet wat Netflix is ​​wat jy) reën, reën (die beste reën geluide om te val aan die slaap to..I sweer) Shazam (Luister na 'n liedjie en vertel jou wat dit is) YouTube Pandora (Internet radio) Hoorbare (Luister na klank boeke) Navigation programme genoem (regtig beteken dit moet 'n samevatting...): Waze - (Kry die aanwysings vermy verkeer) Fun game Apps genoem: iScopes - (Horoscopes ek ma Leo. RAWR) Kindle - (Lees boeke) 4 Pics 1 woord-(4 foto's, vind die 1 woorde wat gaan met hulle almal saam) Tempel Run 2- (Run van monsters. Le duh) 55k Quotes - (Aanhalings haal aanhalingstekens) Snapchat - ( stuur nudiez om Hudson lol jk PS my Snapchat is private ek sowwy) Shopping Apps genoem word:.. HauteLook (Flash verkope) Fandango (Koop fliekkaartjies voordat jy die teater) Yelp (soeke na die beste besighede rondom jou Food / Nagelsalons / winkelsentrums ens) Bofa (Online bank is my BFF) Jo-Anns (Groot koepons vir jou slim ladiez) Michaels (Groot koepons vir jou slim ladiez) Pinkberry (belonings kaart Elke 10 jy een gratis) CVS (Laat s jy weet die skoonheid handel wat aangaan) Hobby Lobby (Groot koepons vir jou slim ladiez) wat ek m Dra: Top Forever21 Necklace Forever21 NAILS Verfilm op twee verskillende dae so ek het geen idear Ooopsies Disclaimer: Ek het saam met hoorbaar in hierdie video . Camcorder is: Canon T4i As jy weer 'n maatskappy wat vir my produkte te hersien kontak my gerus by my werk e-pos by meghanrosette yahoo Geniet Kommentaar en Betaal stuur


No comments:

Post a Comment